петък, 5 август 2011 г.

За мен!

Отдавна не бях правила нещо като "за мен", понякога си позволявам да зарежа всички поръчки и да направя нещо, което на мен ми се иска, без да ме интересува дали ще се продаде - така релаксирам ;)
Освен това отдавна имам желание да усвоя техниките на Тим Холц, но все не ми се получаваше или по-скоро май не успявах да намеря мястото на неговия стил в моите неща. Благодарение на зададената тема от Хобисимо /и на това, че съм отпускарски настроена/ днес реших отново да се пробвам в този стил. Опитах се да постигна състарен ефект на шишенца и бурканчета все едно са били извадени от морето и този път съм доволна от резултата. Дано и на вас ви харесат "моите" шишенца! Не успях да се спра на едно, защото исках да пробвам и още един вид и още един и още само един....Оказах се нанаситна за "мои" неща ;)))










А сега си лягам, защото утре заминавам на планина...... Ура....
щом се върна се включвам отново в предизвикателствата!
Страхотни дни от мен!

5 коментара:

  1. Ех, че хубави шишенца! Супер са! Справила си се страхотно и мисля, че по-често трябва да правиш неща за себе си! Поздравления и приятно прекарване на почивката!

    ОтговорИзтриване
  2. Много красиви морски съкровища си извадила от дъното! Страхотни са!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотни морски съкровища!

    ОтговорИзтриване
  4. Аз бих се радвала да получа такъв подарък! Страхотни са!

    ОтговорИзтриване
  5. Много са готини, малки съкровища :)

    ОтговорИзтриване

Вашето мнение е много важно за мен, благодаря, че го споделяте!