четвъртък, 17 юни 2010 г.

Сватба

Една сватба с интересен замисъл, но не ми позволиха да го осъществя както трябва. Единствената ми намеса беше табелките да висят от тавана, вместо да са на масите. До последно не донесоха златна рибка за масата на младоженците.... два пъти правих украсата на арката....чак не ми се пише от умора. Иначе си знам възможностите и съм наясно, че можеше да стане пъти по-добре, но каквото искаха това получиха и са доволни, което в крайна сметка е най-важното ;) Нека са щастливи младите!






http://cvetoman.snimka.bg/?album;aid=510789

6 коментара:

  1. Букета е вълшебен,украсата,морето,мммм разкош!Вълшебница си ти,златна рибка не им е трябвало,защото са я срещнали преди това-ТЕБ!!!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Станало е страхотни и така:))А щом младоженците са доволни от това по-хубаво няма:)))Браво:)

    ОтговорИзтриване
  3. Харесвам много твоя блог и продължавай да побликуваш такива красотиийкил Обичам блога ти

    ОтговорИзтриване
  4. Всичко е прелестно и много красиво, браво на теб :)

    ОтговорИзтриване
  5. Всичко е прекрасно и вълшебно! А щом младите са доволни, значи труда ти е бил възнаграден. Поздравления:)))

    ОтговорИзтриване
  6. Харесва ми да гледам изявите на човек с въображение и талант!Дерзай и продължавай да радваш хората,които могат да оценят това!!!

    ОтговорИзтриване

Вашето мнение е много важно за мен, благодаря, че го споделяте!