събота, 3 юли 2010 г.

Джобче

Ето и първото ми предложение за предизвикателството:


6 коментара:

  1. Тази не е моя като идея и то си личи по отзивите. Просто отдавна исках да я пробвам и все не стигах до нея. И аз май не съм много впечатлена от резултата ;) Сега работя по нещо друго, което до тук ми харесва.... като го завърша ще го добавя в предизвикателството.

    ОтговорИзтриване
  2. Много е симпатично! Просто прелестно!

    ОтговорИзтриване
  3. Не бъди чак толкова самокритична:) Получила се е добре, а малките дефекти във формата не й отнемат от очарованието. :) На мен ми харесва!

    ОтговорИзтриване
  4. Не разбирам защо изглежда сякаш е крива, а всъщност не е, явно подбора на хартии не бил правилен.

    ОтговорИзтриване

Вашето мнение е много важно за мен, благодаря, че го споделяте!