сряда, 14 юли 2010 г.

Още една наградка за блога от unicorn и една от Иволина


Благодаря, мила за честта! Напоследък ме затрупахте с наградки за блога, което много ме радва и се надявам да съм го заслужила.
1.Ако имате възможност покажете или разкажете за картичката, за която сте отделили най-много време...
2.А картичката, направена буквално на един дъх..
3. Наградете 10 блога.
Понеже съвсем скоро отговорих на въпросите ми остава да предам наградката нататък:
addii
bhristova
bearkis
Nace^day
miona
Te4eto
Rony
Neli
mimi
skylife



Благодаря Ив, за оценката! Тук също има интересни въпросчета, и на тях отговорих, затова отново само ще предам щафетата
1. Каква беше първата ви картичка? Ако имате възможност, покажете я!
2. Коя картичка от сътворените от вас харесвате най- много? Покажете ни я!
3. Изпратете наградата на 5 блога.

али - бали
danka
chona
Gery
Creative

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Вашето мнение е много важно за мен, благодаря, че го споделяте!