понеделник, 12 юли 2010 г.

"Картичкофуриите" - моите многобройни приятели



Ето, че "клубът" на моите Приятели станал на 6 месеца, а аз си мислех, че ви има от години, а аз чак сега откривам топлата вода ;)
Всяка вечер, щом седна но компютъра, първата ми работа е да видя какво сте правили днес, понякога няма време за коментари, за което моля всички да ме извините! Но и какво да каже човек, когато взяко нещо излязло изпод ръцете на коя да е от вас е страхотно! Моля творете и ме радвайте - наблюдавам ви и се радвам на всички! Толкова ми е хубаво, като видя нов участник в предизвикателствата /сякаш до вчера не бях и аз самата от тях ;)))/ От както ви познавам, не ми се е случвало да секне музата ми за правене на картички, а преди редовно зациклях. Сега следващото ми голямо желание е да се видим на живо, да си направим срещички по градове, а като стане на годинка "Клубчето" да си направим голяма обща среша, например по средата на България. Срещата ми с вас беляза това лято със страхотна емоция, за което безкрайно ви Благодаря! Пгеръщам ви всички!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Вашето мнение е много важно за мен, благодаря, че го споделяте!